Branding

Identitate vizuală

Am asociat identitatea vizuală(sau branding) cu o amprentă pentru că  … e unică(unic).

Pentru a asigura succesul unei companii, identitatea ei trebuie să fie clar definită prin elemente definitorii precum logo sau siglă, design, simboluri, culori e.t.c.

Branding se referă la elemente simple precum text, simboluri, imagini, culori care sunt ușor memorate in mintea oamenilor și sunt asociate cu imaginea firmei. Elementele definitorii păstrează acceași linie de formă, de culoare, pentru a creea o imagine unică, familiară, indiferent de forma de exprimare (site, cataloage promoționale, cărți de vizită, broșuri e.t.c.).

 

 

 

Un punct de pornire in stabilirea identitatii de brand îl poate constitui și răspunsul la intrebarea „Ce te face unic?”.

Logo-ul sau sigla

Logo-ul este un important instrument al identității vizuale. Întreaga identitate a brandului este exprimată în această formă de exprimare grafică. Logo-ul este prezent în toate materialele ce formează identitatea vizuală. Importanța acestuia este foarte mare pentru că un logo bine realizat poate să atragă clienți, iar unul mai puțin inspirat, poate plasa firma într-o zonă neagreată sau chiar respinsă.

Paleta de culori

De regula, paleta de culori trebuie aleasă în conformitate cu culorile prezente in logo. Este important ca și paleta de culori aleasă sa fie în concordanță cu domeniului de activitate al companiei și să exprime sentimentul pe care urmărești să-l transmiți.

Semnificația culorilor

Roșu. Încredere, tinerețe și putere 
Portocaliu. Prietenos, cald și plin de energie 
Galben. Fericire, optimism și căldură sufletească
Albastru. Încredere, securitate și stabilitate
Violet. Luxos, creative și întelept
Negru. De încredere, sofisticat, cu experiență
Alb. Simplu, calm și curat

Brandul reprezintă imaginea de ansamblu a unei firme, la care contribuie identitatea vizuala, a cărei element important il constituie logo-ul.

Ce dorești să transmiți prin intermediul culorilor și cum ți-ai imaginat că va arăta logo-ul dorit?

Acestea ar fi primele noastre întrebări ca punct de plecare în construirea identității de brand.

 

Web design

Creare site web, realizare site web

Un site web este ca și o carte de vizită pentru afacerea ta. Îți poți asigura o prezență pe internet plăcută și eficientă.

 

Ecommerce

Magazin online

Cumpărăturile pe internet sunt într-o continuă creștere iar acest lucru pentru tine poate fi o oportunitate să vinzi mai mult.

 

Marketing online

Promovare pe internet

Fă-ți cunoscută afacerea pe cât mai multe canale cum ar fi Facebook, Instagram, Blog, Youtube e.t.c. apelând atât la variantele plătite de promovare cât și la cele gratuite.

 

Optimizare SEO

Vizibilitate în căutări

Conținutul este cel mai important și trebuie să transmită un mesaj puternic, potrivit și să ofere vizibilitate în motoarele de căutare ..

 

Web design

Creare site web, realizare site web

Un site web este ca și o carte de vizită pentru afacerea ta. Îți poți asigura o prezență pe internet plăcută și eficientă.

 

Ecommerce

Magazin online

Cumpărăturile pe internet sunt într-o continuă creștere iar acest lucru pentru tine poate fi o oportunitate să vinzi mai mult.

 

Marketing online

Promovare pe internet

Fă-ți cunoscută afacerea pe cât mai multe canale cum ar fi Facebook, Instagram, Blog, Youtube e.t.c. apelând atât la variantele plătite de promovare cât și la cele gratuite.

 

Optimizare SEO

Vizibilitate în căutări

Conținutul este cel mai important și trebuie să transmită un mesaj puternic, potrivit și să ofere vizibilitate în motoarele de căutare ..

 

Pin It on Pinterest